Monday, July 20, 2009

Movie Review

"Mati sekali tidak cukup....."....."Bunuh diri adalah berdosa..."

pape la hantu..pelik2 je..
aku taktau nk bg bintang bape kat cite nih..motip cerita nih obviously..jgn bunuh diri..

Luahan rasa:

1.pengarah die sgt bagus memilih awek hot n sexy n mmg lawa gile la pada aku untuk elakkan org tertidur tgk cite nih.

2.kalo awek cun dah terselamat dari mati akibat kebodohan die cube bunuh diri..nape antu2 ni nk gak die mati?? tak paham la aku..

3.last2 care pmpuan elak mati adalah dengan cara melambai lembut kat antu budak tu sambil mmberi signal die nk patah balek untuk hidup bersame lelaki tercinta dan decide die tanak mati....tu je??

4.aku respek ngan costume n mekap artis die...well done.

5.sound system...hmm..not that good..

6.cerita nih bole diolah lagi..pade aku ni macam first draft lagi..haish..sori to say la kan

p/s: i am watching this with epul. aku berkata "ko jerit ke?.. " die mengangguk tersipu2 malu [ni adalah rekaan semata]

1 comment:

EIPUL said...

"ko jerit ke?.. " die mengangguk tersipu2 malu.

i was like are you seriously serious about this? I thought u were the one who screamed the hell out. Hahaha